27 Ocak 2013 Galatasaray 2-1 Besiktas Maçın Özeti

galatasaray_besiktas_maci_27_ocak_2013_saat_kacta_tiklayiniz_h42191

27 Ocak 2013 Galatasaray 2-1 Besiktas Maçın Özeti,27 Ocak 2013 Galatasaray 2-1 Besiktas Maçın Özetini izle,27 Ocak 2013 Galatasaray 2-1 Besiktas Maçı,27 Ocak 2013 Galatasaray 2-1 Besiktas Maçınun golleri
Evet Arkadaşlar bugün dev bir derbi vardı. Bu dev derbiyi Gakatasaray 2-1 kazandı. Bir fenerbahçeli olarak Galatasaray’ı tebrik ediyorum. Galatasaray Oynadı ve hakkıyla kazandı bence. Ancak bu konu twitter da çok tartışıldı konuşuldu işte bazı tweetler :
 
Galatasaray 2-1 Beşiktaş bu FB SPAMLAYIN LÜTFEN…! POLİSLERMİZE KÜFÜR EDENLERİ DESTEKLİYOR VE BİZ GS BAŞBAKANA ŞİKAYET EDİYR
 
Yorumcular ve kendini yorumcu sanıp televizyona çıkanlar. Laf kalabalığı yapmayın. Galatasaray 2-1 Beşiktaş sonuçta. Ayıktınz mı bilmiyorum.
 
Hakem ve Mason Lobilerinin Sponsorluğunda Yatarak BirFahişeler BirdeCinCon Kazanır Galatasaray 2-1 Beşiktaş
 
Galatasaray 2-1 Beşiktaş | Dentinho takimdakilerin isimlerini ögrenememis üzülmesin daha biz de ögrenemedik
 
Maçıda melo tükürdü diye kaybettiniz zaten Galatasaray 2-1 Beşiktaş
 
Galatasaray 2-1 Beşiktaş , Sneijder i hic begenmedim. Acilen gönderilmeli.
 
Galatasaray 2-1 Beşiktaş yani 2’de 1 gelene geçene koyuyoruz.. Benim anlamadığım biz BJK’ye koyduk ses FB’den geldi ne alaka anlamadım :))
 
Hakem;’Sneijder oyuna girdi,siz çok güçlü oldunuz’diye Melo’yu oyundan attı herhalde. Galatasaray 2-1 Beşiktaş
 
Futboldan pek hoşlanmıyorum,takım tutmuyorum Milli Takımı tutuyorum —> bunlar hep ılık adam sözleri… Galatasaray 2-1 Beşiktaş
 
Galatasaray 2-1 Beşiktaş olarak biten derbi maçında, Galatasaray’ın attığı ilk golün saati “19.03”tür.
 
Allah’ın sopası yok. Sen bir tükürük olayını ağzına suratına bulaştırırsan, Allah sana ikinciyi hemen gönderir. Galatasaray 2-1 Beşiktaş
 
Galatasaray 2-1 Beşiktaş AĞLAYANLAR GÖRÜYORUM YAZIK AKŞAMA KADAR KÜFÜR’DE ETSENİZ FARK ETMEZ
 
 
 

Maçın ÖzetiV vE Golleri :

 

DEVAMI İÇİN : 27 Ocak 2013 Galatasaray 2-1 Besiktas Maçın Özeti 27 ocak 2013 galatasaray beşiktaş , 27 ocak 2013 galatasaray beşiktaş maçının golleri , 27 ocak 2013 galatasaray beşiktaş maçının özeti , 27 ocak 2013 galatasaray beşiktaş maçının özeti izle , galatasaray beşiktaş maçının golleri 27 ocak

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

