Facebook Sayfa Akışı Özelliği

sayfa-akisi1 An İtibari ile gördüğüm özelliği sizlerle paylaşmak istiyorunm. Gerçi bu yeni özellik çıkalı bir 10 15 gün olmuş ancak ben yeni görüyorum. Zaten herşeyi en son ben görüyorum!!. Neyse konuya dönelim tekrar. Facebook Biliyorsunuz en son güncellemesinde sayfa sahiplerine büyük bir darbe vurmuştu. Kullanıcıların ana sayfadasında %bilmemkaç oranında sayfalar çıkıyordu. Bu özellikle ve bunadn önceki zaman tüneli ilebirlikte facebook sayfalarında aktiflik oldukça düşmüştü. Ancak Sayfa Akışı özelliği ile kullanıcılar tüm sayfalardaki güncellemeleri görebilecek. tabiki bu butonu bulup tıklayabilirse..

Görmeyenler için butonun resmini çektim :

 

 

 

 

 

Gördüğünüz Bu butona tıklayarak beğendiğiniz sayfalarda ki daha doğrusu en yeni güncellemeleri görebileceksiniz. Burda sayfa ayırt etme vs yok. Bütün begendiğiniz sayfaları görüyorsunuz. Bence güzel bir özellik oldu ama kim o küçücük butonu görüpte tıklayacakki. benim gibi 24 saat faceden çıkmayan ve üstün zekalı hiç bir güncellemeyi kaçırmayan,nerde ne güncelleme olmuş hepsini takip eden biri bile 15 gün sonra gördüyse bu butonu bence %10 luk bir kısım kullanır diye düşünüyorum..

 

hadi adiyos..

  DEVAMI İÇİN : Facebook Sayfa Akışı Özelliği facebook sayfa akışı , facebook sayfa akışı kullanımı , facebook sayfa akışı nedir , sayfa akışı

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

