O Ses Türkiye Mustafa Bozkurt Nerden Bileceksiniz!

Normalde pek izlemem bu yarışmayı. Ama denk geldim bakayım dedim. Mustafa ve mümtaz adında iki yarışması yarışıyordu. İlk başta Mustafa çıktı sahneye. Ahmet Kaya’nın NERDEN BİLECEKSİNİZ şarkısını söyledi. Ben çok begendim sesi hareketleri mimikleri ile herkesi aldı götürdü. Mümtaz ise AJDA PEKKAN’IN TÜRKAN adlı parçasını söyledi. O parçada çok moda ve güzel hareketli ve renkli bir parça. Ancak bu parçanın karşısında durabileceğini düşünmemiştim. Öyle de olda. Mustafa %85 oyla kazandı. Bekliyodum ancak bu kadar beklemiyodum:). Şuan da tekrar söylüyor ve gerçekten harika çok içten söylüyor adam:).  %15 Alan mümtaz ise mutsuz olarak ayrıldı yarışmadan:).

Mustafa , adı gibi mustafa sandal’ın takımındaydı.  Mümtaz ise Hülya avşar’ın takımında yarıştı. Ben Mustafa sandal’ı daha çok seviyodum ve kazanmasına çok sevindim:)

 
O SES TÜRKİYE MUSTAFA BOZKURT NERDEN BİLECEKSİNİZ!
 DEVAMI İÇİN : O Ses Türkiye Mustafa Bozkurt Nerden Bileceksiniz! 4 şubat o ses türkiye mustafa , o ses türkiye mustafa bozkurt , o ses türkiye mustafa bozkurt nerden bileceksiniz , o ses türkiye mustafa nerden bileceksiniz

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

