HİSSEDİYORUM SENİ

 

Sabahın ilk ışıkları yüzüme vuruyordu. Öylelikle açtım gözümü. Bir an boşluk hissettim. Ona sarılmak için kolumu yana attım ama boştu. Bir an korkuyla sıçradım yerimden. Bütün evde
onu ariyordum ama o yoktu. Aniden salona girdim ve oradaki kanepede uyuya kaldığını farkettim. İçim rahatlamişti. Saat daha sabaha karşı dörttü.Uyuyordu öylece, o kadar sevimliydi ki baş ucuna oturup onu izlemekten kendimi alamadım.Kirpikleri,dudakları,burnu…
Allah özene bezene yaratmıştı sanki.Eğilip derin bir nefes aldım saç tellerinin arasında ve bir öpücük kondurdum.Bu koku tarif edilemez…
Üstüne bir şeyler örttüm yatağıma gittim. ve onu düşünerek uyuya kalmışım.

Yanağıma kondurduğu küçük öpücükle açtım gözlerimi. Öylesine mutluydum ki çok seviyordum onu. Hayatimda ki en değerli varlığım o beniim.
”Karnım çok acıktı hadi” dedi.
Hemen fırladım mutfağa doğru koştum. Ben kahvaltiyi hazirlarken o da bana şirinlikler yapiyordu belime sarilip beni çok sevdiğini söylüyordu.

Kahvaltımızı yapıp bugün sinemaya gitmek istedigini söyledi. Film seçimini ona biraktim. Hemen giyindik ve tüm gün el ele film seyrettik. O güldükçe ben çocuklar gibi seviniyordum.Bu gülümseme yüzünden eksik olmasın diye herşeyi yapabilirdim. Ben düşünürken film bitivermiş.
Saatte epey geç olmuş evimize dönelim artık dedim ve gülümsedi.
Esnemesinden belliydi yorgun olduğu..Bir yandan elini sımsıkı tutup bir yandan da evin yolunu tutuyorduk.
”Hadi elini yüzünü yıka sonra pijamalarını giy ve yatağa” dedim.
Bende o sıra üzerimi değiştim sonra zıpladı yanıma yattı.
”Bana sarılır mısın?” dedi.
”Tabi gel buraya her şeyim” dedim ve iliklerine kadar sarıldım ona.

Gözlerime baktı hüzünlü kısık bir sesle ; ”Onu anlatır mısın bana?” dedi
Ne yapacağımı bilemedim o an gözlerim doldu.Tekrar baktı gözlerime ; ”hadi ondan bahset bana anne ne olursun” dedi.Aynı tıpkı onun gibi bakıyordu gözlerime.Göz yaşlarımı engelleyemedim.
”O severdi bizi,bakışları aynı senin gibiydi birde saçları”
Komidinde duran fotoğrafımıza kaydı gözlerim hala aşık gibi bakıyordu bana,hala yanımdaymış gibi…
Gitmesi artık o kadar zoruma gitmiyordu da, ondan kalana onu anlatmak zor geliyordu işte.

Bir hafta sonra tam bir yıl olacaktı. Onsuz birinci yılımız…
Kendime geldiğimde o çoktan uyumuştu. Ve kendi kendime mırıldandım ;
”Gittin ama bana herşeyinle seni andıran bu varlığı bıraktın. Ona senin adınla seslenmek içimi yakıyor.
Ama ismini her seslenişimde seninde bizimle burada olduğunu hissedebiliyorum.Bana onu verdiğin için teşekkür ederim.”
Birden belimde bir sıcaklık hissettim. Bana sarıldığını hissedebiliyordum.
Göz yaşlarımı sildim ve arkama dönüp gülümsedim.
Burada olduğunu biliyorum seni hissedebiliyorum.
Yine beni yalnız bırakmadın. Geldiğine göre artık huzurla uyuyabilirim…
”İyi geceler kocacım,seni hala ilk günkü gibi seviyorum” DEVAMI İÇİN : HİSSEDİYORUM SENİ aşk ile ilgili yazılar , aşk sözleri , aşk yazıları , hissediyorum seni

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

